裏街道をゆく 17 ローマ散策(コロッセオからヴァチカン市国ほか)
裏街道をゆく 17 ローマ散策(コロッセオからヴァチカン市国ほか) 2012.1月末~2月初、南イタリアの続編です。 ローマはイタリアの首都でパリと並ぶヨーロッパの代表的な観光都市古代遺跡や美術品が数多く残っています。 映画「ローマの休日」でパリの美しさを・・・・ バチカン市国はローマ法王とその聖職者人口1000人ほどの世界最小(0.5キロ平方メートル)の独立国です。 帰りは、イスタンブール積雪のため5時間遅れの生還でした。 一生履歴に残る、自己申告になりそうです。
遠賀川バス釣り動画【BassFishing WEB TV】2012年5月23日おかっぱり釣行
遠賀川バス釣り動画【 BassFishing WEB TV】BAST制作◇2012年5月23日 福岡県遠賀川支流彦山川◇アングラー:きょうへい 遠賀川バス釣りガイドサービス随時受付中!! 【ガイドプラン】 3時間コース:1名~2名様 ¥10000 6時間コース: 1名様¥15000 2名様¥20000 遠賀川バス釣りガイドの詳細はBAST(バスト)ショップWEBでご確認頂けます。 詳細はこちらPCからアクセス⇒bast.jp プロショップBAST(バスト)新鮮な入荷情報はメールマガジンにて配信中です !メールアドレスをご登録頂くだけです!携帯電話のアドレスも登録可能です! BAST(バスト)メールマガジン登録はこちら⇒secure .shop-pro.jp 024136 携帯電話からもご覧いただけるブログも開設! 携帯からアクセスの方はこちら⇒ootabrog.bast.shop-pro.jp プロショップB.A.S.T(バスト) ホームページbast.jp ブログootabrog.bast.shop-pro.jp ※携帯からもご覧頂けます店長 太田【店舗住所】 福岡県中間市中央2丁目10-18 電話番号093-244-0603
Christoph Eschenbach, Seiji Ozawa Beethoven Pt2-4 "The Emperor" Piano Concerto No.5 E flat major
Christoph Eschenbach, Seiji Ozawa Beethoven Pt2-4 "The Emperor" Piano Concerto No.5 E flat major *Allegro Part1 2of2 Piano Concerto No. 5 in E flat major ("Emperor") Op. 73 1 Allegro Part1 1of2 2of2 (2 parts) 2 Adagio un poco moto Part2 3 Rondo, Allegro Part3 Christoph Eschenbach, piano Seiji Ozawa an operbathosa video I. Allegro The piece begins with three full orchestra chords, each followed by a short cadenza, improvisatory in nature but written out in the score. These short cadenzas recur intermittently throughout the piece. As music's Classical era gave way to its Romantic era, composers began experimenting with the manner in which one or more solo instruments introduced music. Beethoven had already explored such possibilities in his Piano Concerto No. 4, but the monumental piano introduction in Piano Concerto No. 5 it lasts for nearly two minutes foreshadowed future concerti such as Mendelssohn's Violin Concerto or Tchaikovsky's Piano Concerto in B-flat minor. The first movement is deceptively complex. Despite its use of simple chords, including a second theme constructed almost entirely out of tonic and dominant notes and chords, it is full of complex thematic transformations. The complexity is intensified once the piano enters with the first theme, as the expository material is repeated with far more complex variations, virtuoso figurations, and complex modified chords. The second theme enters in the surprising key of B minor before moving to C-flat major and at ...